Nieuwbouw kantoor- en magazijnruimte Brand Loyalty, ’s-Hertogenbosch

De entree van industrieterrein de Brand aan de A2 bij ’s-Hertogenbosch wordt gemarkeerd door het hoofdkantoor van Brand Loyalty. De bedrijfshal en het kantoor zijn als een sculptuur in elkaar verweven en zorgen, bij beweging van de toeschouwer voor een steeds wisselend schouwspel.

 De schijnbare eenvoud van detaillering, de versterkte perspectivische belijningen van dakhellingen en gevelbeplating en de toegepaste materialen gepotdekseld glas en geëtst roestvrijstaal versterken de dynamiek en aantrekkingskracht van het gebouw.

 De klimaatgevel aan de zuidzijde, de weerspiegeling van het zonlicht op de waterpartij in het atrium en de zuivere materialisatie van het interieur van strak vormgegeven amerikaans eiken meubelen en glazen scheidingswanden zorgen voor een prettige en open werksfeer.

Het gebouw onderscheidt zich van zijn omgeving van statische bedrijfspanden en geeft vorm aan een dynamisch jong bedrijf met het bedrijfsmotto “think different, be creative”

Opdracht
Opdrachtgever
Start project
Oplevering
Partners

Ontwerp 1350 m² kantoor en 3050 m² magazijn
Brand Loyalty
Eind 2003
januari 2006
Oskomera gevelbouw

Bouwbedrijf Van de Ven